Ulang tahun Perkahwinan ke-10



Pejam celik, pejam celik genaplah sudah 10 tahun usia perkahwinan kita (19/09/2009). Terasa baru semalam kita berdua diijab kabulkan. Majlis gilang-gemilang meraikan kita berdua masih melekat diingatan. Saat dikau menyarungkan cincin di jari ini menjadikan aku semakin yakin bahawa kaulah yang terbaik daripada yang baik. Kita nikmati hari-hari bersama penuh dengan ranjau dan duri. Adakala suka dan adakalanya duka. Kita tempuhinya dengan sabar dan senantisa memanjatkan doa agar perhubungan kita akan kekal ke akhir hayat. Seringkali ku nyanyikan lagu dari Nike Ardila-Aku tak akan bersuara pada mu "...Aku tak akan bersuara walau dirimu kekurangan. hanya setiamu itu kuharapkan.Aku tak akan menduakan walau kilauan mengoda. Kasih dan sayangku tetap utuh untukmu. hanya ku pinta darimu setialah selamanya sehingga abadi cinta ini sayang itu ku doakan...". Sememangnya itulah yang kuharapkan darimu ... suamiku.



Dalam menjalani kehidupan sebagai suami dan isteri, kita dikurniakan pula dengan putera dan puteri yang comel. Alangkah bahagianya kehidupan kita berdua di dunia ini. Puteri Nur Athirah, Puteri Nur Athiqah dan Putera Muhammad Firdaus adalah cahaya mata kita. Mereka bertigalah pengikat kasih diantara kita.
Dikesempatan ini inginku mohon darimu sayang.. jangan kau lukakan hati ini walau dengan apa cara sekalipun. Sesungguhnya aku insan lemah, yang tidak ada upaya dan daya untuk menempuhnya seorang diri. Dikaulah kasihku dan dikau jugalah sayangku sehingga akhir hayat ini. Insyaalah

anda mungkin juga meminati


Get this widget here

Klik pada older post

untuk ke muka sebelah